Užívajte si stále napredovanie so zdrojmi, ktoré už máte.

Angažovanosť vo firmách

Pre firmu sú angažovaní ľudia konkurenčnou výhodou a zárukou plnenia cieľov – podávajú stabilné výkony, pracujú samostatne, šíria okolo seba pozitívnu náladu, aktívne sa podieľajú na rozvoji spoločnosti. Angažovaní zamestnanci sú zároveň stabilným zdravým základom tímov, čím výrazne znižujú fluktuáciu, a tým aj náklady na nábor, zaúčanie a zaradenie nových zamestnancov do pracovného procesu. Toto všetko sa deje vďaka tomu, že angažovaným zamestnancom záleží na tom, aby boli súčasťou úspešnej firmy.

Zo zahraničných prieskumov a štúdií vyplýva, že angažovanosť pozitívne vplýva na profitabilitu, produktivitu, kvalitu, fluktuáciu a spokojnosť zákazníkov.

Kvalita života jednotlivcov

Z 24hodinového dňa tvorí 8 hodinová práca 1/3 a po odpočítaní 7 hodín spánku takmer polovicu bdelého vedomého času. Podľa nás je to príliš veľa nato, aby sa v práci človek cítil zle. Pretože to, ako sa cítime v práci, na nás vplýva aj mimo nej.

Jednotlivec, ktorý je angažovaný, sa aj v práci cíti dobre. Pretože vo svojej práci vidí zmysel a môže v nej využívať svoje talenty a ďalej sa rozvíjať, samotná práca ho baví. Vďaka tomu si potom váži sám seba, pozná a uznáva svoje schopnosti a kvality, svojich kolegov a nadriadených, ako aj firmu, ktorá ho zamestnáva. Zároveň nemá strach vyjadriť svoj názor, akceptovať názor iných, dávať a prijímať spätnú väzbu a aktívne sa podieľať na rozvoji firmy.

Inšpirujte sa

National Health Service

Angažovanosť zamestnancov v zdravotníckom zariadení má priamy vplyv na spokojnosť a zdravotný stav pacientov. NHS uskutočnil sektorový výskum  v spolupráci s Aston University. Tento výskum ukázal, že spokojnosť pacienta je významne vyššia v zariadeniach s vyššou mierou angažovanosti zamestnancov. Za hlavné faktory spojené so zlepšovaním úrovne spokojnosti pacientov pritom považuje podiel zamestnancov, ktorí absolvujú...

Čítať ďalej >

JTI

Zvyšovanie angažovanosti podľa výsledkov prieskumu medzi zamestnancami spoločnosti JTI a implementácia regionálnych opatrení v globálnom rozsahu. O spoločnosti: Japan Tobacco International (JTI) je jedným ze najväčších producentov tabakových výrobkov. V svojom portfóliu má značky ako Camel a Winston, celosvetovo zamestnáva asi 250 000 zamestnancov a je prítomná v 120 krajinách sveta. Výzva: Najväčšou...

Čítať ďalej >

Spoločnosť Westfield Insurance

Organizačná zmena ako prostriedok v zvýšenej angažovanosti O firme: Poisťovňa Westfield Insurance prešla v roku 2014 organizačnou zmenou s cieľom vylepšiť systém manažovania oznámení o poistných udalostiach. Okrem prechodu na nový systém zahŕňal tento krok aj zmenu základných biznis procesov o kompletnú reštrukturalizáciu organizácie s novým vedením, všetko pre skvalitnenie zákazníckej skúsenosti. Pri realizácii  zmien využívala firma...

Čítať ďalej >

Hurá zo školy – jeden pre mileniálov

Júlové dni so sebou prinášajú veľa – slnko, vodu, občas dobrú zmrzlinu, a okrem toho množstvo promujúcich absolventov vysokých škôl. Na ulici sú jednoducho rozoznateľní. Majú úsmev na perách, v očiach očakávania, aký ten „dospelý“ život naozaj bude a modrú či červenú rolku s diplomom v ruke. Polovica z nich si plánuje užiť posledné, v podstate študentské...

Čítať ďalej >

Ako angažovať generáciu Z alebo nelámte nad nami palicu…

Narodila som sa v roku 1990. Podľa rôznych štúdii preto patrím do generácie Y, podľa niektorých do generácie Z. Akýmkoľvek písmenom ma pomenujete, pravdou je, že patrím medzi tých „pár rokov po škole“ mladých ľudí, ktorí vstúpili na trh práce a už dlhšiu dobu si nad nimi celá HR komunita,...

Čítať ďalej >

Jojo efekt a motivačné systémy

Internet je plný zaručených spôsobov, ako schudnúť. Niektoré sú nazývané detox, niektoré odporúča Jennifer Aniston a takmer všetky sú zázračné. Majú však ešte niečo spoločné. Nefungujú. Alebo fungujú, ale len kým vás baví nosiť si všade so sebou krabičku s brokolicou. Celý čas sa len tešíte, kedy sa konečne budete...

Čítať ďalej >

Zapojenie druhých

Čítať ďalej >

Na najbližšom pracovnom stretnutí sa zamerajte na to, za čo by ste niektorého z kolegov mohli pochváliť a zrealizujte to na konci stretnutia, napr: "Michal, máš na mňa po konci stretnutia 30 sekúnd? Veľmi sa mi na stretnutí páčilo, že si sa pridŕžal agendy a do diskusií si vnášal racionálne argumenty."

Čítať ďalej >

Počúvanie

Čítať ďalej >

Kalendár angažovanosti 1-7

Čítať ďalej >

Shadow of the Leader

Čítať ďalej >

Z výskumov o efektoch dovolenky

Čítať ďalej >
Naše Služby

Angažovanosť je pre nás cestou k úspechu, lepšej kvalite života a pocitu zmysluplnosti ako jednotlivca, tak celej firmy. V našom prístupe k angažovanosti a jej zvyšovaniu prinášame synergiu medzi zamestnancami, ich náplňou práce, riadiacimi pracovníkmi, tímom spolupracovníkov a firemným prostredím.

Vysoká spokojnosť v práci, pocit zaujatia a zmysluplnosti, plnenie náročných úloh so zaujatím a s radosťou, pocit byť súčasťou niečoho väčšieho, čo robí život lepším, rast profitability a produktivity – toto sú iba niektoré z výrazov, ktoré spájame s angažovanosťou.

Kontakt
Či nám zavoláte alebo napíšete, je na vás. Prípadne nás môžete osloviť na konferencii alebo priamo u nás v kancelárii.
Stretnutie
Stretnutie a diskusia je to, čo nám odhalí vaše potreby, aby sme sa spoločne pozreli na naše možnosti naplniť vaše očakávania. Identifikujeme základné témy a oblasti pre zlepšenie a pomenujeme ciele a rozsah zmien vedúcich k angažovanosti.
Diagnostika
Predtým, ako vám pripravíme kvalitný projekt práce s angažovanosťou a konkrétne návrhy na dosiahnutie zmeny, zmeriame východiskový stav. Buď ho odmeriame naším dotazníkom, alebo využijeme merania, ktoré už máte nastavené.
Riešenie na mieru
So zohľadnením vašej vízie, stratégie, kultúry a noriem vám pripravíme riešenie, ktoré bude prispôsobené individuálnym cieľom, potrebám, kapacitám a tempu. Súčasťou sú popísané priority a prínosy, možnosti a odporúčania (aj na zmeny a aktivity, ktoré zvládnete implementovať samostatne bez externej kapacity).
Realizácia
Naplánované aktivity realizujeme spolu s vami tak, aby nebola ochromená prevádzková výkonnosť počas realizácie projektu. Našou špecialitou je pravidelná komunikácia a zapájanie potrebných pracovníkov s cieľom odovzdania know-how pre pochopenie a upevnenie zmien. Doručíme vám nielen dohodnuté zmeny, ale, ak budete chcieť, aj schopnosť ďalej rozvíjať vnútorné prostredie k vyššej angažovanosti.
Vyhodnotenie
Záverom projektu je meranie posunu v angažovanosti a následne aj firemných ukazovateľov. Súčasťou vyhodnotenia je odovzdanie spätnej väzby k projektu spolu s odporúčaniami na ďalšie udržiavanie dosiahnutých výsledkov.