Náš prístup k angažovanosti vychádza z definície, s ktorou sa stotožňujeme:
“Angažovanosť je pozitívny, naplňujúci, s prácou súvisiaci stav mysle, ktorý je charakterizovaný nasadením, oddanosťou a zaujatím.” (celá definícia tu)
Na to, aby sme vo firmách podporovali nasadenie, oddanosť a zaujatie zamestnancov, potrebujeme pracovať s komplexným modelom angažovanosti:
Jednotlivé oblasti sú rôzne dôležité pre rôznych ľudí, tímy aj firmy. Poznanie dôležitosti každej z oblastí a aktuálnej miery angažovanosti v jednotlivých oblastiach je kľúčom k výkonu a dlhodobému aktívnemu zapojeniu zamestnanca v rozvoji firmy. No zároveň nám umožňuje odhaľovať priestor na udržanie a zvyšovanie angažovanosti.
Vašu individuálnu angažovanosť si môžete zmerať tu.
Ak Vás zaujíma angažovanosť vo firmách, môžete si zmapovať aktuálnu mieru angažovanosti vo Vašej firme prostredníctvom jednoduchého “teplomera” tu. Alebo si prečítajte výstup z prieskumu o angažovanosti, ktorý sme zrealizovali v auguste 2015 tu.